loading...

vinyl banner printing

بازدید : 441
شنبه 14 اسفند 1400 زمان : 6:02

بنرهای وینیل برای طیف وسیعی از اهداف بازاریابی استفاده می شوند و معمولاً برای تبلیغات در چاپ فضای باز استفاده می شوند. بنرهای وینیل که از مواد وینیل بادوام ساخته شده‌اند، در اندازه‌های مختلف موجود هستند و می‌توانند به راحتی آویزان شوند تا بیشترین تاثیر را داشته باشند.



بنرهای وینیل که در طرح‌بندی‌های افقی و عمودی موجود هستند، گزینه‌ای عالی برای جلب توجه مشتریان و اقدامات الهام‌بخش در رویدادها، مغازه‌های بیرونی یا هر فضای عمومی دیگری هستند. آنها همچنین ضد آب هستند و آنها را برای طیف وسیعی از محیط های مختلف ایده آل می کند.

بازدید : 669
شنبه 23 اسفند 1399 زمان : 1:24

لایت باکس فریم لس آخرین روند نمایش بصری برای گرافیک های بزرگ و جسورانه است که توجه بیننده را به خود جلب می کند. گرافیکی که در جعبه پارچه نور پس زمینه SEG ما استفاده شده است ، یک گرافیک لبه سیلیکونی (SEG) است ، یک گرافیک پارچه ای کششی که توسط یک نوار سیلیکونی نازک احاطه شده است و به یک شیار باریک در امتداد لبه داخلی قاب جعبه نور قرار می گیرد. به محض قرار دادن ، گرافیک پارچه ای در سراسر جعبه نور کشیده می شود تا ظاهری بدون چین و چروک داشته باشد. به طور معمول با تصعید رنگ چاپ می شود ، گرافیک لبه سیلیکونی پارچه دارای اشباع رنگی قوی است و برای به حداقل رساندن نور منعکس شده مناسب است. یک گرافیک پارچه ای با کشیدن یک زبانه حلقه خارجی کوچک که بدون سر و صدا در گوشه ای از گرافیک قرار می گیرد ، به راحتی حذف می شود.

جعبه نور پارچه ای با نور پس زمینه SEG که برای استفاده در فضای داخلی طراحی شده است ، برای نمایشگرهای بزرگ با نور پس زمینه با حداکثر تأثیر بصری در فروشگاه های خرده فروشی ، دفاتر سازمانی ، امکانات بهداشتی و پزشکی ، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری و همچنین گالری های هنری و موزه ها مناسب است. به صورت بدون نور پس زمینه نیز موجود است.

با ظاهری بدون قاب ، بنرهای دارای نور پس زمینه ، قاب لایت باکس و قاب پارچه ای SEG (Silicone Edge Graphic) به شما امکان می دهد آثار هنری سفارشی خود را به روشی مدرن و ابتکاری ، در یک محیط داخلی و یا حتی از فضای بیرونی نمایش دهید. با یک لبه سیلیکونی ، صفحه پارچه را می توان به راحتی و به سرعت در شیار فرو رفته قاب آلومینیوم نصب کرد. از آنجا که می توان پنل های پارچه ای را از یک کمپین به کمپین دیگر تعویض کرد ، این محصولات یک راه حل طولانی مدت و مقرون به صرفه برای بازاریابی هستند.

در حالی که قاب پارچه ای SEG از جلو روشن است ، بنر با نور پس زمینه و سبد پارچه ای SEG می توانند دارای نور پس زمینه یا نور لبه ای باشند. همه مدل ها می توانند به صورت ایستاده ، آویز ، سقف یا دیواری باشند. آنها همچنین می توانند یک یا دو طرفه باشند. با اندازه های کاملاً سفارشی ، تنظیمات و گزینه های اتمام موجود ، آنها امکانات نامحدود و روشی منحصر به فرد برای بیان شخصیت برند شما را ارائه می دهند.

ما از تاسیسات تولیدی خود در مونترال ، کبک ، بنرهای روشن ، جعبه های سبک و قاب های پارچه ای SEG را طراحی و تولید می کنیم و آنها را در هر جای دنیا ارسال می کنیم. ما صفحات پارچه ای را روی پارچه ای با نور خاص با نور پس زمینه چاپ می کنیم ، لبه های سیلیکون را می دوزیم و قاب ها را داخل خانه می سازیم. آنها به عنوان محصولات دارای گواهینامه UL از تمام استانداردهای ایمنی لازم در صنعت برخوردار هستند.

بازدید : 1225
يکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 16:05

بهترین تراکت تبلیغاتی ما A5 است ; دو رو با صفحه گلاسه ۱۵۰gsm چاپ شده‌است .

چاپ تراکت های استاندارد غالبا بر روی برگه ۱۱۵gsm – 130gsm چاپ می شود , براین اساس , چاپ روی برگه ۱۵۰gsm تا ۱۷۰gsm کیفیت بهتری حس میشود , هزینه زیاد یه خرده ارتقا می‌یابد . با کلیک کردن بر روی پیشنهاد تراکت خویش را پیشنهاد دهید.

چاپ تراکت – مقرون به صرفه , گرانبها و باکیفیت :

تراکت های چاپ شده یک ابزار حساس و کاربردی در دنیای تجارت است . به عوارض متفاوت , چاپ تراکت ها برای صنعت های متعدد کسب و عمل مطلوب می‌باشند . در‌این پست روز جاری ما نگاهی به ۵ استدلال ذیل برای چاپ تراکت می اندازیم .

traket

بازدید : 426
شنبه 10 مهر 1400 زمان : 23:18

یکی از متداول ترین روش هایی که در صنعت دکوراسیون استفاده می شود ، چاپ روی شیشه است که از یک دستگاه فیلتر کوچک استفاده می کند.

فیلتر کوچک یکی از انواع تصور دیجیتالی است که بخش مهمی از صنعت قالب گیری است. همچنین برای ظاهر و سایر تبلیغات خوب استفاده می شود.

استحکام و دوام طرح و عکس تصویری در مجموعه کریستال بستگی به دستگاه تزریق رنگ و تزریق مورد استفاده دارد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دقت نمایش پنجره و پنجره ، دستگاه های نمایش پنجره ، مراحل مختلف تصویری و غیره هستید ، پیشنهاد می کنیم این محتوا هنوز به روز است.


Ob کدام اجسام را می توان مستقیماً در UV (فیلم سبک) چاپ کرد؟
به عنوان یک اصل ، شما باید از هر گونه تفاوت بین افراد و تمایل به اعلام اینکه فناوری تأثیر مستقیم بسیار مثبت است آگاه باشید زیرا همه اشیاء را می توان در هر رنگ و با کیفیت بالا چاپ کرد و مراحل زیر را انجام می دهد:

شیشه رنگ آمیزی و رد پا
تاثیر بالدوزاهای سرامیکی
قالب ساخته شده از MDF
چشمگیر و گالوانیزه
تاثیر پلی کربنات
برداشت از کارتن پلاستیک و فوم
برداشت پلکسی گلاس و تالک y و
این را می توان با شکل کالیبر بالا ساخته شده است. کم کم ، دستگاه فیلتر طول موج و توانایی خود را برای یافتن موقعیت جامد از نظر جرم نشان می دهد.

مفاهیم چاپ روی شیشه:
پنجره ، چه در نوع ساده و چه در نوع غیر ایمنی ، مجموعه ای است که در صنعت برای ارائه خواص طبیعی ، غیر ساینده و غیر ساینده استفاده می شود و متعصبان بیشماری دارد. با استفاده از فناوری تأثیر مستقیم ، می توان به ساختارها و تزئینات داخلی بسیار متفاوت و بسیار ظریف تر دست یافت ، ظاهر بسیار حرفه ای تری را نشان داد و از شیشه های با ضربه بالا برای بهتر ساختن آن استفاده کرد.

محدودیت های نمای پنجره در تابش مستقیم UV (فیلتر کوچک):
دستگاه های نوار معیوب در اندازه های مختلف موجود هستند که جلوه های چاپ را محدود می کند.

دستگاههای فیلتر کوچک وارد شده به ایران در اندازه های مختلف ، از اندازه 45 * 30 و اصطلاح در بزرگترین اندازه ، اندازه 300 * 200 است. به طور طبیعی ، بزرگترین اندازه تصویری بیش از 200 * 300 سانتی متر. با این حال ، ما نتیجه می گیریم که همه گلدان های 200 300 300 سانتی متر را می توان به صورت روان چاپ کرد.

محدودیت های ارتفاع (فضا) پنجره در تابش مستقیم UV (فیلتر کوچک):
ارتفاع ماشین آلات چاپ مستقیم روی خازن های چاپ 13 سانتی متر است.
سمورهای موجود در بازار ایران ، بسته به نوع مواد و سازنده ، در اندازه های 2 تا 20 میلی متر موجود است.
مهر و موم حداکثر اندازه پنجره ، به عرض 20 میلی متر ، تصور انواع مختلف پنجره را از نظر اندازه محدود نمی کند.
اما در گلدان های بزرگ که ادعا می شود در فضای اضافی چاپ می شوند ، باید مقاومت نوار مسطح را تأیید کند.

انگیزه برای کاهش جلوه های برجسته در پنجره زن
این چیزی است که otrino را در spacers altos و inusuals نشان می دهد ، بسیار ضروری است که قورها را در کابین های دستگاه به وسیله ماشین آلات و داچیاها حکاکی کنند ، اما دارای اثراتی هستند که در otrino در grueso نقش دارند.

فیلم مرتبط در زمینه چاپ شیشه

بازدید : 1522
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ استيكر وينيل

در‌اين مقاله مي‌خواهيم به معرفي و توضيح همگي چيز در رابطه چاپ استيكر وينيل بپردازيم . استيكر يا اين كه وينيل يك لايه باريك است كه پشت آن چسب دارااست . استيكر وينيل براي چاپ محتواي تبليغاتي يگانه در نظرگرفته ميشود و قابل چسباندن در جاهاي اثبات يا اين كه متحرك است . بيشتر استيكر ويتيل را به مراد نمايش تبليغات به فعاليت مي برند . استمرار اين محصل در قبال حالت محيطي متعدد , باد و باران و آفتاب شديد مقاوم است . در چاپ استيكر وينيل از مواد PVC به كارگيري ميشود .

گونه هاي استيكر وينيل را بشناسيم

Vinyl_Stickers

بازدید : 1588
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

برش ليزر فرآيندي است كه در آن از يك اشعه بسيار قدرتمند براي برش متريالهاي مختلف (مقوا، پلكسي گلاس، و ...) با سرعت، دقت و قدرت زياد استفاده ميشود كه رايانه، پارامترهاي لازم براي اين برش را كنترل مي‌كند. برش ليزري مشابه با حكاكي ليزري است با اين تفاوت كه برش ليزري متريال را برش مي دهد اما حكاكي ليزري روي ماده را حك مي كند.

برش ليزري يك فرآيند جداسازي حرارتي است كه در طول آن، پرتو ليزر از روي هندسه از پيش تعيين شده عبور داده شده و برش توسط پرتو ليزر انجام مي شود و به اين صورت است كه بخش اضافي ماده‌ي مورد نظر سوخته، آب و يا بخار مي‌شود و يك فن با فشار زياد گاز توليد شده را به اطراف پراكنده مي كند تا در نهايت يك محصول با كيفيت خيلي عالي توليد شود.

بازدید : 1624
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به منظور اعلام و آگاهي دادن به افراد از انواع تابلو‌ها، پارچه‌ها و پرچم‌ها كه بر روي آن‌ها نماد، شعار يا نوشته‌اي حك شده است استفاده مي‌كنند و به آن بنر مي‌گويند. بنر‌ها براي تاثير گذاشتن و پيغام رساندن طراحي مي‌شوند، بنابراين بايد يك فكر كاملا برنامه‌ريزي شده و هدفمند در طراحي چاپ بنر وجود داشته باشد.

با آگاهي از اصول طراحي چاپ بنر به راحتي مي‌توانيد پيغام خود را به مخاطبين‌ خود برسانيد. البته ناگفته نماند كه طراحي بنر جزو كار‌هاي گرافيكي است، چرا كه اوج خلاقيت طراح، در طراحي بنر ديده مي‌شود. شما بايد بتوانيد هدف خود را در خلاصه‌ترين فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق يك اثر هنري و در عين حال تاثير‌گذار، به مردم برسانيد.

اما قصد داريم در ادامه نكات مهم به هنگام طراحي چاپ بنر را به شما بازگو كنيم تا بهترين طراحي را داشته باشيد.

بازدید : 1575
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كارت ويزيت كارتي است از جنس‌ گلاسه، كتان يا PVC كه سلايق، گرايشات، نظرات و ديدگاه‌هاي كاري يك شخص يا يك سازمان را نشان مي‌دهد.

كارت ويزيت معمولا حاوي اطلاعاتي از جمله نام شخص، سمت، نام شركت و اطلاعات تماس مي‌باشد.

با داشتن يك كارت ويزيت مي‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فكس، ايميل، آدرس وبسايت، آدرس شبكه‌هاي اجتماعي و ... را به ديگران (مردم عادي و مشتريان خاص خود) ارائه داد و ماندگاري كسب و كار خود را در ذهن مخاطبان بيشتر كرد; همچنين با شركت‌هاي مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غير مستقيم تبليغ كنيم.

چاپ كارت ويزيت غالبا روي گلاسه، كتان آلمان، كتان اندونزي، كاغذ سوزني، كاغذ صدفي وكاغذ كارتي صورت مي‌گيرد.

در خانه طراحان سام طرح هايي از چاپ كارت ويزيت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ كارت ويزيت شيشه‌اي، چاپ كارت ويزيت شفاف، چاپ كارت ويزيت پلكسي، چاپ كارت ويزيت مربعي و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلكسي، چوب، پلاستيك، فلز، پارچه با چاپ و برش كارت ويزيت توسط دستگاه‌هاي برش ليزري صورت مي‌گيرد.

اگر يك لايه محافظ به نام لمينت يا سلفون بر روي كارت ويزيت كشيده شود، كيفيت، زيبايي، جلا و ظرافت اثر چاپي بالا رفته و كارت ويزيت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم مي‌شود و بدين ترتيب عمر كارت ويزيت افزايش مي‌يابد همچنين استفاده از لمينت موجب شق و رق شدن كارت ويزيت مي‌گردد.

كارت ويزيت با لايه سلفوني در مقايسه با كارت ويزيت لمينتي نرم تر بوده و به راحتي تا مي‌شود.

بازدید : 1599
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لايت باكس ها نقش مهمي در حوزه تبليغات محيطي و بازاريابي دارند. يكي از بزرگ‎ترين امتيازات تابلو لايت باكس نسبت به رقيبانش، استفاده از منبع نوري است كه از پشت به آن تابيده مي‎شود و در محيط‎هاي تاريك و سايه مانند، جلب توجه خاصي دارد و مي‎تواند بهترين گزينه براي تبليغ خدمات و محصولات شما باشد. تابلو تبليغاتي لايت باكس را مطمئناً تا به حال را در فضاهاي متفاوتي كه نياز دارند خدمات يا محصولات خود را براي مخاطبين در معرض نمايش قرار دهند ديده‎ايد.

اما شايد برايتان سوال باشد كه اين نوع تابلو ها چيست و چگونه توليد مي شود؟ چاپ تابلو‎ لايت باكس آلومينيومي از جنس پارچه بك لايت، فلكس ، فلكس بدون بافت، بك لايت طلقي مي‎باشد همچنين منبع نور كه در پشت تصوير قرار دارد و باعث روشن شدن و وضوح بيشتر آن مي‎شود ،در انواع مختلف ال اي دي SMD لنزي و يا ال اي دي با توجه به نوع پرتاب نور مي باشند.

بازدید : 1586
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ ديجيتال چيست

از ديرباز تاكنون، سيستم‌هاي چاپ تصاوير، تحولات زيادي داشته است. چاپ‌ سربي، فلزي، سنگي، ژلاتيني، افست، ديجيتال و غيره از انواع چاپ‌ محسوب مي‌شوند. ما در اين محتوا از خانه طراحان سام، قصد داريم درباره چاپ ديجيتال به عنوان يكي از جديد‌ترين تكنولوژي‌هاي چاپ، اطلاعاتي را ارائه كنيم.

در دهه‌هاي گذشته براي چاپ تصاوير در تيراژ بالا از افست يا ليتوگرافي استفاده مي‌شد؛ كه از كيفيت و امكانات محدودي برخوردار بود؛ اما در سال‌هاي اخير پيشرفت تكنولوژي، در حوزه‌هاي مختلف از جمله صنعت چاپ، تغييرات اساسي ايجاد كرده است.

چاپ ديجيتال، تازه‌ترين روش براي تبديل تصاوير ديجيتال و با كيفيت به محصولات چاپي است. معمولا از اين سيستم، براي تيراژ‌هاي پايين استفاده مي‌شود. در ادامه به مزاياي چاپ ديجيتال، كاربرد‌هاي آن، فرآيند، ابعاد و انواع چاپ ديجيتال مي‌پردازيم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره.
پس با ما همراه باشید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 525
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 587
  • بازدید ماه : 785
  • بازدید سال : 4115
  • بازدید کلی : 704710
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی